»Slovenski oglaševalski trg je trenutno v kolapsu.«
»Te oglaševalske pogodbe oziroma to vzbujanje zanimanja za Slovensko vojsko v javnosti pravzaprav dela dvojno škodo.«
»Ruši slovenski trg.«
»Tradicionalni marketing je pomenil 4 kampanje na leto, v vsakem letnem času eno, sedaj pa moramo aktualne objave za družbena omrežja in spletne oglaševalske kampanje ustvarjati vsak dan. Hrček zmeraj teče v krogu in se ne ustavi.«
»Z oglaševalskim denarjem se nisem ukvarjal, nisem se nikoli vmešaval v to.«
»Številni puščajo stare oglaševalske elemente na fasadah.«
»Če hočemo, da bo slovenska hrana dejansko ostala na slovenskem trgu, bo treba bistveno več vlagati v znanje.«
»Žabe v slovenskem loncu bodo kmalu kuhane.«
»Sprememba oglaševalske strategije ne pomeni, da smo se nehali osredotočati na sporočila, ki pojasnjujejo, zakaj je cepljenje proti covidu-19 potrebno, so pa ugotovili, da ima ta precej tradicionalni pristop, ki obenem občasno vzbuja slabo vest, le malo učinka.«
»Slovenski izdelki zagotovo imajo mesto na kitajskem trgu.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju